خاطرات سكسي

my email : [ hot_69ir@yahoo.com ]

11/16/2005

داستانهاي مينا 4

يه شب بابا و مامانم ساعت 6 بعد از ظهر رفتن مهموني ... منم چون حالش رو نداشتم نرفتم ... طرفاي ساعت 7 بود كه به سرم زد به اميد زنگ بزنم كه بياد و منو بكنه ... بهش زنگ زدم و گفتم كه خونه ما خالي شده و اونهم گفت كه الان ميام ... طرفاي ساعت 8 بود كه زنگ خونمون رو زدن ... درو كه باز كردم ديدم اميد پشت در وايساده و حسابي هم خوشتيپ كرده و خوشكل شده ... اومد تو و با هم روبوسي كرديم ... تو هال رو مبل نشست و منم از آشپز خونه واسش ميوه و شيريني آوردم و با هم كلي گپ زديم ... ازم پرسيد مامانت اينا كي برميگردن ؟ منم گفتم ساعت 1 شب ... بعد از نيم ساعت كه با هم گپ زديم ... بهم گفت كه اماده اي شروع كنيم ؟‌... منم گفتم آره و رفتيم تو اتاق خواب من ... شرو كرد سينه هام رو از رو لباس ماليدن و كم كم تاپم رو در آورد ... و كامل منو لخت كرد ... منم لباساي اون رو در آوردم ... وقتي شرتش رو در آوردم كيرش حسابي شق شده بود ... منم حسابي واسش ساك زدم و كيرش رو خوردم ... آه و اوه اميد در اومده بود و داشت حسابي كيف ميكرد ... اميد كيرش رو از دهنم در آورد و روي تخت خوابيد و به من گفت كه سرو ته روش بخوابم ... منم اين كار رو كردم ... كسم جلو دهن اميد بود و كير اميد جلو دهن من ... اميد كس منو ميخورد و منم واسش ساك ميزدم ... اين حركت اميد خيلي به من حال داد و خيلي كيف ميكردم ... بعد از 5 دقيقه اميد بلند شد و من خوابيدم رو تخت و كيرش رو گزاشت دم كسم و پاهام رو بالا گرفت ... كسم حسابي خيس شده بود و كير ميخواست ... يهو اميد با يه فشار كيرش رو تا ته كرد تو كسم و من هم بي اختيار يه آه بلند گفتم ... اميد شروع كرد به تلنبه زدن و كيرش رو تو كسم عقب جلو ميكرد ... خيلي هال ميداد و داشتم حسابي كيف ميكردم ... اميد هم كم كم داشت سرعت تلنبه زدنش رو زياد ميكرد ... و بعد از چند دقيقه من ارضا شدم ... اميد هم كه منو حسابي از كس كرده بود ... وقتي ارضا شدم كيرش رو در آورد و شرو كرد به خوردن و ماليدن سينه هام كه من بازم سر هال بيام ... سينه هام حسابي سفت شده بود و من هم سر هال اومده بودم و باز هم كير ميخواستم ... اميد به من گفت رو شكمت بخواب و كونت رو بده بالا ميخوام كونت رو بكنم ... منم همين كار رو كردم و اميد هم از رو كمدم ژل مو رو ورداشت و اول به كون من زد و بعد هم به كيرش ... و به من گفت شل كن و كيرش رو گزاشت دم كونم و آروم كرد تو ... آروم آروم ميكرد تو ... و منم دردم گرفته بود ... كه يهو اميد تا ته كرد تو و من هم يه جيق كوتاهي كشيدم ... و بعد كيرش رو عقب جولو ميكرد ... منم چشام رو بسته بودم و از تلنبه زدن اميد داشتم لذت ميبردم و ديگه درد نداشتم ... اميد هم سرعتش رو بيشتر كرد ... كلفتي كيرش رو تو كونم احساس ميكردم و كونم حسابي باز شده بود ... اميد هم حسابي حال ميكرد و حسابي هم عرق كرده بود ... بعد كيرش رو از تو كونم در آورد و منم برگشتم و كير اميد كردم تو دهنم و واسش ساك زدم ... حدود 5 دقيقه ساك ميزدم كه آبش ريخت تو دهنم و منم همشو خوردم و نزاشتم حتي يه قطره بيرون بريزه ... خيلي چسبيد و حسابي هم حال داد ... و بعد رو تخت دراز كشيديم و بعد از چند دقيقه اميد بلند شد و لباساش رو پوشيد و منو بوسيد و رفت ... منم گرفتم خوابيدم .........

22 Comments:

At 4:55 PM, Anonymous Anonymous said...

hamoon shakiyam man (barbod)id man dar yahoo(world_saucer_03) baba chand ta nazar bedam vase khodet hal kon ...naaaaa

 
At 9:41 PM, Blogger mina said...

salam weblog jalebe
agar betoni az akshai estefade koni jaleb tar mishe

 
At 7:57 PM, Anonymous Anonymous said...

agar say koni be jay neveshtan ina emla farsi ro khob yad begiri ke in hame ghalat emlayi nadashte bashi feker konam behtar bashe

 
At 9:20 AM, Blogger Nima said...

salam jooon
ye seri az aks haye koss va pa hat ro baram befrest.rasti sine hat yadet nare.

 
At 2:24 PM, Anonymous Anonymous said...

شاشيدم تو اين سايتت با اين داستاناي كس شر و دروغت_1ساعت مارو الاف كردي كس شر تحويلمون دادي_من نميدونم جرا تو همه داستانات با زل كون رو ميماليدن يا تو همه داستانا قبل سكس ميوه ميخورديدو دقيقا 30 دقيقه حرف ميزديد_اين داستانا بي اساسه.ساخته ي ذهن تو و منفعت آمريكا و اسراييله براي دعوت جووناي كس خل به سكس با جوجه ي 10 ساله و 5 ساله و سكس هاي فاميلي و سكس هاي ضبدري با زناي هم_ننه جنده هاي آمريكايي,ما اينقدر بي غيرت نيستيم كه زنامون رو به حراج بذاريم_كس ننتون,حداقل اول بريد فارسي ياد بكريد بعد داستان بنويسيد_داستاناتون سرشار از غلط املاييه
كس ننت
باي

 
At 2:29 PM, Anonymous Anonymous said...

راستي يادم رفت بكم مادر جنده
مادر جندههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
همه ي داستانات به يه سبكه كس شر نوشته شده
masalan bad az sex,pesare d0khtarar0 bus mk0ne,ya masalan hameye kara tu 10min etefagh mi0fte,10 min bad absh miad,badaz sex 10min mkhaban,...
Madare jendat0 gaidam
tel:001436331358

 
At 7:52 AM, Anonymous Anonymous said...

آخه کونی اگه بلد نیستی ننویس خب

 
At 9:52 PM, Blogger hamayoon said...

خیلی کله شخی
به دست کدام افغانی کیر کلفت نیایی که کونت پاره میکنه
بفهمدی
اگه میشه عکس های سکسی خود را به ادرس من روان کن
که یک جلق بزنم

 
At 5:01 AM, Anonymous Anonymous said...

مرتیکه ی کووووونننی ما رو گذاشتی سر کار

 
At 1:54 AM, Blogger mehrdad said...

وبلاگت رو اپ کن

 
At 6:32 AM, Anonymous Anonymous said...

آرش هستم 32تهراني مجرد با خونه مجردي وعاشق ليسيدن و خوردن سينه كوس و چوچول هستم بعدش كون يا كوس ميكنم.كيرم كلفت و 20سانت هستش.
در صورت تمايل به من پيام بدين09379009409
mardemardarash@yahoo.com

 
At 3:31 PM, Anonymous Anonymous said...

fromiran2000@yahoo.com

 
At 10:47 AM, Blogger mohammad eghtedari said...

آخه کسکشا همه داستنها همه جایکی مثلا میگه من برم تو آشپزخانه شربت آوردیم و خوردیم اخه شما اتاق خواب داری که بعد بری تو اتاق خواب بعدش شروع کرد به پستوناش خوردن همش خیال کونی کس کش راست میگی چرا گفتی کیر امید شقه شده مگه تو مردی

 
At 10:49 AM, Blogger mohammad eghtedari said...

آخه کسکشا همه داستنها همه جایکی مثلا میگه من برم تو آشپزخانه شربت آوردیم و خوردیم اخه شما اتاق خواب داری که بعد بری تو اتاق خواب بعدش شروع کرد به پستوناش خوردن همش خیال کونی کس کش راست میگی چرا گفتی کیر امید شقه شده مگه تو مردی

 
At 11:15 AM, Blogger mohammad eghtedari said...

Q

 
At 11:18 AM, Blogger mohammad eghtedari said...

p

 
At 11:18 AM, Blogger mohammad eghtedari said...

p

 
At 11:19 AM, Blogger mohammad eghtedari said...

p

 
At 11:20 AM, Blogger mohammad eghtedari said...

p

 
At 11:21 AM, Blogger mohammad eghtedari said...

p

 
At 3:56 PM, Anonymous Anonymous said...

راست ميگه، منم آبجيشو به همين روش گائيدم

 
At 2:38 PM, Anonymous Anonymous said...

اگه خانمی دنبال سکس تلفنی یا حضوری هست اس بده
09192477147
سعید

 

Post a Comment

<< Home